|
23 apr 2018 |
10:59 |
|
Rampenfonds - Afhandeling schadedossiers rampen 2016
Aanvullend op eerdere vragen aangaande de afhandeling van de schadedossiers naar aanleiding van de windhoos en rukwinden van 23 juni 2016, de overvloedige en langdurige regenval van 27 mei tot 26 juni 2016 en de overvloedige regenval op 23 juli 2016 en de daarop verstrekte antwoorden, heb ik ter actualisering volgende vragen.
|
|
1. Wat is de actuele stand van zaken met betrekking tot de afhandeling door het Rampenfonds van deze dossiers? Graag een overzicht op niveau van de gemeenten.
2. Hoeveel dossiers werden tot op heden afgehandeld? Wat is het totale bedrag aan reeds uitgekeerde vergoedingen? Graag een overzicht op niveau van de gemeenten.
3. Volgens welke rangorde werden en worden de dossiers afgehandeld?
4. Hoeveel dossiers werden tot op heden nog niet afgehandeld en wat is de reden hiervoor? Graag een overzicht op niveau van de gemeenten.
5. Tegen wanneer is de volledige afhandeling gepland?
6. Werd bij de afhandeling van de dossiers prioriteit gegeven aan getroffenen die actief zijn in de land- of tuinbouw? Zo ja, zijn deze dossiers met prioriteit ondertussen allemaal afgehandeld? Zo neen, waarom niet en wanneer zullen ze afgehandeld zijn?
|
|
|
|